21 april

Goddag!

Igår blev det faktiskt en rolig, nykter fredag. Först var det skola med bara en lektion, efter det for jag och Kebab hem till mig och jag fixade mig och sånt. Efter det drog vi till stan och käkade lite och sen hem till Kebab. Vi gjorde inte så mycket egentligen, hängde med Marre typ. Pluggade körkort lite och dansade salsa bland annat. Det var kul faktiskt. Sen kring ett eller något kom Fanny och hämtade upp oss och vi for till Robin och pratade med fyllisar. Blev väl en hemgång kring fyra. 

Vaknade imorse vid två och hoppade i duschen nästan direkt, har typ precis fixat klart mig och käkat gomiddag också. Blir mest troligt en utgång ikväll, beroende på vilka som är ut osv. Förhoppningsvis en massa folk, är sjukt taggad!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0