23 april

Tjenamors! ;)

Blev en förjävla rolig utgång i lördags. Började ganska sent eftersom vi knappt hittade något, men kring tio kanske drog vi till Mandeln och efter ett tag bara rasade det in folk. Minns knappt hälften. Men kul som fan hade vi iaf. Rundade av kvällen kring 6 och somnade sen vid 7-7.30. Blev väck av Kebab vid 1-2 tiden någon gång. Hände inte så mycket efter det, var jävligt bakis. Mådde illa som ett mongo och hann spy och grejer. 

Var förjävla trött så jag tänkte sova från 7 till 8. Gick ju sådär. Somnade, men ställde av alarmet klockan 8 eftersom jag var så jävla trött. Sov på till 12 och vaknade helt pigg. Tänkte vaka men kring halv sex gav jag upp och la mig och sov till klockan 9 imorse. Trött nåjävulskt. Men klev upp iaf och drog till skolan.

Efter skolan for jag hem till Kebab och vi käkade lite och sen har vi mest svamlat på. Hann bli skrämd 4 gånger av hennes bröder. Inte okej, dock var det kul. Men hjärtat hoppade ju typ ur led. 

Mamma kom och hämtade mig efter tio och har precis duschat nu och tänkte hoppa i ett par trosor och smörja in mig. Sen ska jag försöka plugga till näringsläraprovet vi har imorn, yay. Lycka till! 
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0