24 april

Tju!

Imorse var jag så äckligt trött så det var stört. Somnade kring tolv-halv ett och klev upp klockan nio, slängde på mig ett par kläder osv och knata ner till bussen. Dock så missade jag den så jag väckte Adam och tvingade han att skjutsa mig. Kom till skolan och fick rengöra skalrummet eftersom vi glömt det i torsdags. Sen gjorde vi ett prov och efter det var det slut på dagen. Väldigt soft.

När jag kom hem käkade jag lite nudlar och låg mest i sängen, sen somnade jag vid två och sov på tills fem då mamma kom och väckte mig. Klev upp och käkade lite och efter det städade jag rummet. Eller ja, jag dammsög och bytte sängkläder. Väldigt behövligt. Hade dock behövt torka mina hyllor men det kändes alldeles för jobbigt.

Sen har jag pratat i telefon och druckit te. Ena min halsmandel är stor som en tennisboll och gör nå jävulskt ont. Dör om jag har fått körtelfeber igen, sist jag hade det låg jag sängliggandes i tre dagar tror jag. Orkade på riktigt inte röra mig, sov hela tiden och mådde allmänt piss asså. Så förhoppningsvis går det över.

Nu ska jag forstätta med mitt bigbrother tittande.
puss


gammjävla bild ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0