26 april

Halluuu..

Igår var det lite skola och sånt. Sen sov jag en timme ungefär och efter det dammade jag och mamma till Jourmottagningen på sjukhuset och kikade på min hals. Fick utskrivet antibiotika så ska käka det tio dagar framöver. Förhoppningsvis hjälper det fort eftersom jag knappt kan svälja osv. 

Idag var det också skola, så klart. Vi börjar avsluta företaget och har haft "loppis" (som alla så fint ville kalla det) på alla våra frys/kyl varor osv. Sen har vi städat lite och sånt. Kom hem vid två och la mig i sängen och kollade big brother, sen slocknade jag vid fem kanske och sov på tills halv nio då kebab väckte mig. Drömde en så efterbliven dröm så det är inte sjukt, men fint var det ändå ;)

För tillfället väntar jag på att bb ska börja och sen tänkte jag väl sova igen. 
puss


jobbig kisse som störde mig tidigare iadg..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0