28 april

Hallå!
Igår blev en jävligt rolig kväll faktiskt. Började hos Ruben på Stay in, sen drog vi vidare till malmberget men direkt vi kom in ringde vi en taxi tillbaka till Gällivare. For till Puppan vart det var folk, blev kvar där resten av kvällen. Riktigt kul. Blev en hemgång klockan fyra ungefär. Käkade lite pizza och sen gick vi och sov. 

När vi vaknade for vi hem och jag chillade bara, tänkte vila och sånt men det blev aldrig. Istället fick jag stress duscha och stress fixa mig lite för skulle på ett besök på sjukhuset. När vi kom dit låg han inne på operation så vi stannade kvar där två timmar nästan men han var ändå inte klar, så får göra ett nytt försök imorn istället.

Nu ligger jag i sängen och är förjävla trött, hade velat vila en timma men det funkar aldrig för mig. Får väl hålla mig vaken.

Nånåå.
puss



hahahahahahahahhaha, jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0