5 april

Hallå!
Dom senaste dagarna har det inte hänt mycket, skola och sen softat bara typ.

Igår drog vi iaf till Ishotellet med klassen (eller ja, två från klassen + mig) och några andra. Kikade runt där en stund och käkade och sånt. Inte så mycket mer värt att berätta. Åkte hem och fixade mig och sånt och sen skjutsa mamma mig till Kebab. Vi chilla bara ett tag sen for vi ut med Issa och Boxer. Åkte runt lite och sen drog vi till Edvart (?) och jag och Kebab somna i hans säng, skööönt. Vid två åkte vi hem och jag däcka i sängen nästan direkt.

Vaknade för en timma sen ungefär och håller just för tillfället på att hungra ihjäl, inte kul. Ska gå ner och fixa lite mat tänkte jag.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0