8 april

Hallå mina vänner och ovänner. HEHE.
Det som har hänt från torsdag tills idag är väl inte så där jätte intressant att berätta. Torsdagen hamnade vi iaf i flaskan med några trevliga människor, slutade dock lite olyckligt men kul har vi haft, sjungit och grejer. I fredags vart det flaskan igen. Dock mindre rolig kväll. Alla var på krogen eftersom det för engångskull var 18års åldersgräns. Vi satt några stycken iaf och hade det relativt trevligt. Käka pizza hann vi också göra.

Lördag morgon åkte jag + mamma och pappa till min faster i Parkajokki och firade hon som fyllde 60 år. Sov typ hela resan dit, och skönt var det. Hade dock ingen täckning på precis 24 timmar, vilket var mindre kul. När jag väl fick täckning fick jag höra en grej som verkligen gjorde att jag fick ågren av att jag åkte dit. Men nånå, gjort är gjort. Förjävlig tajming på det hela dock.

Idag har jag annars bara softat med Kebab och Fanny. Lugn kväll. Skrämde dock upp oss åt helvete ute i malmberget, inte okej. Men kul var det i efterhand.

Nu kollar jag big brother iaf, och sen blir det nog ett avsnitt PLL innan jag sover.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0