03.54

Har inget bättre för mig så jag tänkte dra ett litet inlägg så här på morgonkvisten. 

Har precis kommit hem från Zorben. For dit vid nio någon gång. Vi chillade mest. Satt och snacka hur länge som helst i köket osv. Gjorde icecube and salt challenge. Satan vad ont det gjorde, eller ja, inte ont kanske men det sved inte nådigt. Har fint jävla aidsmärke kvar nu efter det. Uppsvullet, rött och ingen känsel. Fiint. Ingen aning varför man gör sånt egentligen, sjukt onödigt. Haha, rastlöshet kanske? 

Sen slog vi iaf igång en film, Sinister. Fyyyfan vad läskig. Jag som aldrig brukar bli rädd för skräckfilmer (förutom Grave Encounters...) men jag höll fan på att kissa på mig. Dock var den sjukt seg i början men sen jävlar. Sjukt var det. Men det gillas! :) Sjukt tråkigt att inte bli rädd, är mysigt att bli rädd, hahah.. 

Mamma kom iaf och hämtade mig vid tre. Nu sitter jag mest och väntar på att bli trött. Tänkte gå och borsta tänderna och lägga mig under täcket och kolla lite förhäxad så somnar jag väl förhoppningsvis snart.
puss
 
och eftersom jag har slutat använda min "vanliga" dator och bara använder skoldatorn så blir det dåligt med bilder som ni kanske märkt, tar oftast bara någon random från arkivet. så nu vet ni det :*
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0