05.58

God kväll, eller morgon eller nått.

Idag har bestått av 6 simpla saker. Snorat, värk, nyst, soffhäng, film och mat/godis. Jag som aldrig kollar film när jag är själv (suger att kolla själv, kollar hellre serier <3) har tagit mig igenom hela fyra filmer efter varandra. Spy kids 4D, lejonkungen 3, nån random som jag inte minns namnet på och snygg, sexig och singel. Gamla godingar vill säga. Har varit riktigt skönt faktiskt. Mamma och pappa trillade in vid två-tre någon gång och då var det slut på det roliga. 

Har bosatt mig i mitt eget rum och har återgått till serier. Av någon anledning så kollar jag bara film i soffan där nere. Suger inte lika mycket då. Haha. Har även googlat lite och kommit fram till att jag typ har bihåleinflammation. Alla dessa syptomer stämmer förutom onda i kinderna: "Bihåleinflammation är en inflammation i ett eller flera av de luftfyllda hålrummen, bihålorna, innanför ansiktet. Du kan få värk i kinderna, kring ögonen, i pannan eller i tänderna i överkäken". Trodde jag har blivit en sån som spänner käkarna när jag sover men kändes lite omöjligt då jag sover med öppen mun oftast (ooh så charmerande..) så jag var tvungen att googla, för det är inte nådigt hur ont jag har, mest i käkarna och tänderna. Dock ska det tydligen gå över av sig själv i vanliga fall. Man skulle tydligen gå till vårdcentralen om man varit förkyld i längre än 10 dagar. Får hoppas att det går över, har inte tid att vara sjuk. Nu när det är lov och allt.. -.- Min karma asså, I LOVE U!
 

Nååånåååå.. Ska fortsätta kolla förhäxad nu tills Mr. John B tycker att han ska komma och dejta mig.
puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0