11 december

Hallåådär.
 
Igår var det en olycklig dag, mycket olycklig dag.. Tröstshoppade lite på Gina och H&M så blev 500kr fattigare, men såååå mycket gladare. Så sitter och väntar på att dom ska landa i brevlådan, har ett till paket som jag beställde förra veckan som ska komma, men det kommer nog först nästa vecka då det var lång leveranstid.

Imorse blev det iaf ingen skola. Sjukt var det. Försov mig lite men vaknade iaf så jag hade hunnit på första lektionen. Eftersom jag inte behövde kliva upp ännu så låg jag kvar i sängen, självklart somnade jag och vaknade typ fem på eftermiddagen. Sjukt hur länge jag kan sova. Klev iaf upp och käka osv, fick äntligen min efterlängtade chokladkalender, hehe hej Amanda 6 år! :))
 
Nu tänkte jag iaf kolla julkalender och sen ska jag dammsuga mitt rum. Eftersom jag ändå inte planerat att gå ut då de är nästan -30, så kan jag lika gärna göra någon nytta här inne. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0