2 december

Hallå mina vänner och icke vänner! :)

Helgen har bestått av utgång. Riktigt roliga faktiskt! I fredags var vi hos puppan hela kvällen. Folk kom och folk drog. Minns inte så mycket, som vanligt. Men det var kul. For och sov vid 5 kanske? Vaknade sen vid halv ett och då for jag hem och käka och sen la jag mig i sängen och kollade serier, sen vid tre så somna jag och sov till halv fem då zorbis ringde och väckte mig. 

Klev upp och duschade och fixade mig. Hon kom och hämtade mig sen och vi gick och köpte kinamat som hon bjöd på. Sen for vi hem till henne och käka. Erica, Crille och Sophie var där också. Sen började vi dricka och då ramlade Moa och Nadja in också. Vi satt och snacka och skratta bara och sen vid halv elva for vi till krogen. Sjukt var det. Tog en tequilashot från nån random snubbe, dansade som fan, drack mera tequila. Hoff, hård natt. Men kul var det. 

Fick skjuts hem vid 3 kanske. Käkade mackor och sen däckade jag. Vaknade upp vid fyra och inte alls bakis, fyyyyfaaan vad skönt! 

Nu har jag precis käkat och väntar på att pappa ska hämta mamma från tågstationen så jag kan fara och köpa lite chips typ, hehe, smargas ;*

Har tyvärr inga bilder så bjuder på någon random bild bara för att inlägget inte ska se så tråkigt ut, hehe ;**
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0