23 december

Eller ja, eftersom klockan är efter midnatt så är det ju 24 december idag. Alltså julafton. Så God Jul på er alla! :)
 

Har inte gjort ett skit idag. Skönt har det varit. Har känt mig typ bakis, helt seg i kroppen osv. Har legat i sängen hela dagen och degat. Bakat lite pepparkaksparfait och duschat. Inget mer spännande än det. Har även laddat ner alla spykids filmer och är inne på min första nu. Gud vilka minnen som kommer tillbaka. Var helt hooked i dom filmerna när jag var mindre. Självklart ser jag dom på svenska för extra nostalgitripp. Minns vissa repliker också, haha, nörd! Sen går det ju inte att sticka under stolen med att Antonio Banderas ser rätt bra ut ;) Nu är han väl dock riktigt gammal. 
 
Nåja. Tänkte fortsätta med mitt tittande och sen försöka komma i säng i någorlunda tid. Blir att vakna rätt tidigt då vi ska förbi farfar på dagen och sen är det ju ändå jul. Även fast det är en dryg dag, så behöver man väl inte sova bort hela dagen. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0