25 december

Hallå!

Drömde en aaasmysig dröm inatt. Sjukt var det. Bästa på länge! Dock kom mamma in och blåste håret så jag vaknade. Kunde inte andas, ont i käkarna och huvudet. Kul. Somnade om iaf och vaknade sen vid fyra/fem igen. Gick ner och tröck en ipren och lite krubb. 

Skulle ju egentligen ut idag, men med feber och förkylning from hell (som min kära mor brukar säga) så kände jag att det är lika att stanna inne och försöka bli frisk. Far hellre ut på nyår än idag, Min vapendragare var ändå inte heller sugen på att fara ut så det är lugnt. 

Nu tänkte jag kika lite förhäxad och nysa vidare och vänta tills mamma och pappa far och handlar lite gott åt mig så jag får bosätta mig i soffan med lite spykids osv. Blir ensamhemma ett tag, skönt :)

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0