31 december

Måste bara börja med att säga förlåt till er tappra krigare som krigar er in på min blogg även fast jag inte uppdaterar eller nått. Kärlek på er! <3

Annars då? Somnade vid 8-9 på morgonen. Jag hade beställt väckning av pappa klockan två, tror ni jag klev upp? Nånä! Han kom klockan tre igen och då låg jag kvar och tjuvsov lite till och sen kring halv fyra klev jag upp. Nu har jag precis duschat och tänkte börja torka håret alldeles strax och börja sminka mig. Tror jag vet vad jag ska ha på mig, så det största problemet är löst! Skorna tror jag också att jag vet, väljer lättare/bekvämare framför snyggare den här gången. Dock ska jag ju fortfarande ha klackar, såklart ;) Inte lika höga och svåra att gå i bara, så jävla jobbigt när det är 1000kg snö, så jävla ojämn mark. 

Nånå. Kan väl önska er alla fina ett gott nytt år och god fortättning! Jävlar vad jag ska fira ikväll. Var alltför längesen jag tog en rakabajsar fylla!
PUSS FRÅN EN TAGGAT TJEJ!!! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0