8 december

Nu har det stått tomt här igen ett tag. Har varit rätt upptagen faktiskt. Vi har haft fyra julbord under veckan så vi har lagat mat från åtta på morgonen och kommit hem vid nio. Sen var det bara raka vägen i sängen och sova en stund för att sen vakna och fara på nästa julbord. Sjukt jobbigt, men pengar får vi ju så vi får vara nöjd. Nu är det iaf över så det är skönt.
 
Igår blev det iaf en spontan utgång. For till Fredrik vart Crille, Erika och Sophie var. Dom drack och jag skulle bara dit för att vänta tills Zorba blev klar. Men sen bjöds de på öl och grogg så kunde fan inte motstå. Sen kom Zorba med vin också, så det var kört. Kände min riktigt festfixad i mina mjukiskläder och inge smink. Hoho.. Var dock inte så jävla kul där, kände mig mest jobbigt full, var i stadiet mellan jättefull och nykter typ. Sjukt. Blev en hemgång redan vid ett. Käkade lite mackor och sen somnade jag. 

Idag har jag inte gjort ett skit. Käkat, kollat julkalendern (som förövrigt ÄGER!), kollat heroes och duschat. Tänkte fixa mig lite och sen gittar jag till Zorba och pluggar lite körkort. 
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0