God morgon!

Någon vaken än? Själv kom pappa och väckte mig vid elva. Har alltså fått sova ungefär 3,5 timma. Känner mig dock inte så trött som jag borde vara. Men det kommer väl. Vaknade dessvärre också med täppt näsa, ont i huvudet och ont i halsen. Det är väl min tur att bli sjuk nå, då både mamma, pappa och min bror har varit sjuk alldeles just. Hoppas dock till gudarna att det blir en lätt förkylning. 

Annars så tänkte vi bege och till farfar alldeles strax, sen blir det en sväng till kyrkogården också. Är sjukt kallt ute, som vanligt. Vad är det här? Vi brukar inte få så här kallt förän i januari/februari. Blööö. Kall sommar och kall vinter. Kul.

Nåja. Ska kika facebook en sista gång innan vi drar.
puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0