1 februari

Woosch, redan februari. Fan, snart är det ju sommar!! Yaay.
Imorse var jag iaf så jävla trött, var så jävla nära på att stänga av alarmet och fortsätta sova, men med tanke på dom nya csn reglerna så tvingade jag mig upp, som en sann krigare! Hade två lektioner, religon och svenska, på svenskan satt vi mest på datorn eftersom vi är klar med vårat grupparbete. Sen bjöd Lena oss på fika i skolfiket och vi snackade lite bara. Sen tog jag och mina girls bussen ner till stan och käkade på thai, och gott vare! Köpte två par trosor också. Inte på thai dock, utan på lindex :D hehe

Sen blev det en jävla massa tjov med bussen för mig och Kebab men tillslut kunde vi åka hem till hon. Fick stå ute och frysa i -24 typ. KUL. Erica kom dit också efter en stund. Vi gjorde inte så mycket, kollade as bra videosar. Typ populära låtar från 80, 90 och 2000 talet. Ojoj vad vi sjöng med. Lite roligt var det också när vi kunde massa låtar från 80 och 90 talet, och tyckte det var askul, sen läste vi en kommentar där det stod typ: hatar 94or som tror sig kunna låtar från 80 talet osv. Prickade rakt in i hjärtkammaren vill jag ju säga, men roligt var det som sagt. Sen pratade vi mest och sånt, jag åt lite broccoli för eran information.

Vid nio tog jag bussen hem, pratade med mamma och sen bänkade jag mig framför datorn. Tänkte trycka in kläder i min överfulla garderob och sen hoppa ner under täcket. Sjukt trött. 
pusspuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0