10 februari

Hallå! 
Blev ingen skola för mig idag. Var så jävla trött när alarmet ringde imorse så jag slog bara av det och fortsatte sova. Hade ändå bara två lektioner så det gör inte så mycket. Sov på tills ett någon gång, har sen dess bara chillat. Ätit lite godis från igår, hehe. Nu har jag precis duschat och tänkte smörja in mig och rota fram nå kläder. Har så mycket som är nerpackat + att det är massa som ska packas ner också, vilken knas. 

Ikväll kanske det blir en liten utgång också, inget är bestämt än men känner mig faktiskt lite taggad. Var ju ändå nykter hela förra helgen. Nåja, får se hur det blir, förhoppningsvis blir det en kul fredag iaf.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0