11 februari

Hejhej, hallå!
Igår blev faktiskt en för jävla rolig kväll. I början vart det lite knas osv men det löste sig. Adam skjutsa mig till Kebab och hann inte göra så mycket annat än att sitta några minuter innan vi började knata mot Robin. Där var det lite folk. Hann svepa två glas vin innan vi rörde oss till malmberget. Vi for till Robbe och dit kom det lite trevligt folk. Vi dansade lite och pratade osvosv. Hade det för jävla trevligt faktiskt. Måste börja vara nykter oftare så man verkligen uppskattar utgångarna. 

Men som sagt, hade sjukt roligt. Tror jag har fått glas i foten, har lite små blåmärken och blod på mitt linne. Fint. Minns inte så mycket av slutet på kvällen men vi däckade fem pers i sängen vid fyra-fem eller något skulle jag gissa, jag vaknade upp med skorna på dessutom. HAH. Fel att ta av dom lixom. Nåjaa. Vaknade vid tio eller något av att Kebabs telefon ringde, fortfarande lite små full. Låg mest kvar i sängen och snackade osv. Kebab och Carro drog sen och vi andra var mest bakis och ville dö ungefär. 

Jag och Andres drog sen till La guna och sen knata vi ner till Robbe och chillade. Fortfarande bakis som ett mongo. Pratade lite och sånt där. Adam kom och hämtade mig vid fem och då käka jag lite och nu tänkte jag hoppa i duschen och fundera på om man ska dra ut idag eller inte. Får se hur det blir.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0