12 februari

Hallå!
Idag ska jag berätta, mina kära vänner, att jag har inte gjort ett skit. Blev en tidig hemgång igår, redan vid tolv. Mobilen ringde och plingade på hela kvällen, men orkade inte svara. Somnade vid tre skulle jag gissa, och vaknade imorse vid tre. Sen dess har jag legat i sängen och väntat på att telefonen ska plinga. Har klivit upp en gång, och då gick jag och åt. Har inte orkat duscha eller nånting. Vilken knas. Men så kan det också gå.

Blev inge luleå idag pga vissa anledningar, men förhoppningsvis kan jag åka imorn. Får se hur det blir! 

Annars då? Är nog faktiskt inte så mycket mer. Kom just på att jag har packat allting förutom mina smycken, maah. Kan ju inte glömma mina älsklingar. Suger dock att jag varken kommer kunna använda ringar eller så om dagarna. Buuh. Fuck praktik.. 

Ne, nu tänkte jag hämta ett glas vatten och försöka påbörja min psykologi läxa, samt göra klart kristendompapprena.
puss


schleeten
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0