16 februari

Hola mis amigos!
Igår blev en härlig dag. Fixade mig och kände att jag verkligen inte orkade sitta hemma och glo så jag drog och mötte Andres och Erica på nex. Oliver kom dit också och vi satt där hela kvällen. Hade roligt faktiskt, var jätte skönt att koppla bort allting. Pratade på där och sprang runt lite tills elva när dom stängde. Vi åkte hem till Oliver en sväng och resan dit var ju lite klockis. Haha. Vi stannade där inte så länge, sen knatade jag och Andres hem till Erica och sen somna vi dit. Har inte kunnat sova på hela natten typ. Hade ont i huvudet, började må illa, det var trångt, det var varmt, det var kallt osvosv.

Började praktiken klockan åtta så vid halv åtta klev jag upp och satt mig i köket med Erica. Började frysa så tänkte att jag går och chillar i sängen tills jag måste gå. Ah sure va, somnade dit och vaknade vid tolv ungefär. Så jävla braaa!! Efter en stund gick jag och Andres iaf och fixade en lokal och sen klämde vi lite pizza. Sen drog vi och hämta hans dator och sen tillbaka till Erica. Där satt vi inte många minuter innan han drog hem och jag och Erica blev upphämtade av Kebbbo. Vi gick till ungdomsrådet och pratade lite. Sen drog vi på stan och jag fick med mig en pälsväst typ, för halva rea priset dessutom. Inte illa pinkat. Sen drog vi tillbaka till Erica och där softa vi bara. Adam kom och hämtade mig vid nio sen.

Nu ligger jag och fryser i sängen och är för jävla trött. Tänkte borsta tänderna och sen sova! Imorn ska jag fan inte missa praktiken. Har ju fyra dagar att ta igen på lovet, tack vare en idiot. Dock var ju en dag mitt eget fel, but still.. 

Nånå, nu blev det här ett förjävla långt inlägg så jag slutar genast!
puss


gääm bild'n
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0