17 februari

Hallå alla vänner och ovänner!
Kunde inte somna igår, även fast jag var så sjukt jävla trött så gick det inte. För mycket tankar i skallen antar jag. Efter någon timma somnade jag iaf, då var väl klockan kring tre. Sov på tills tjugo över sju ungefär då mamma kom och väckte mig och frågade när jag börja. Svarade åtta och efter det kollade jag klockan och ångrade mig som fan. Skulle ha sagt nio, haha. Var så jävla trött så det var sjukt. Men jag slet upp mig och drog på mig lite kläder och knata ner till bussen. Jobbade på hela dagen tills tre då pappa kom och hämtade mig.

Nu sitter jag här och funderar lite på vad jag ska ha på mig ikväll. Tror nog jag vet redan. Soft. Ska väl börja fixa mig på en strax så jag slipper stressa. Alla (speciellt kebblo) tycker jag är så seg, men nu saudan. 

Jaaa... det var väl allt för mig.
pussvaa


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Haha kände precis som dig igår kan jag säga.. Hade inte heller kunnat sova, men somnade dock halv 2.. Men jag var inte lika duktig som dig och tog mig till skolan hehe.. :D

2012-02-18 @ 18:10:09
URL: http://lmse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0