18 februari

Hallå! Alla bakis och mysiga idag eller? Inte jag faktiskt, vilket är otroligt skönt. Fryser bara, inget mer. Underbart!

Kvällen började iaf med att vi satt några hos Agge och körde Jag har aldrig och pratade på där. Sen gick jag, Erica, Fanny och Kebab ner till Andres och där var det några fina folk. Vi satt där och pratade och jag märkte en sjuk sak, ingenting jag tänker dra upp här men roligt var det. Efter en stund drog vi iaf vidare till Koski och där var det också massa folk. Vi stannade där hela kvällen. Kaxade lite för mycket med Andres så nu har jag feeetaste blåmärket på benet, men envis som jag var, så var jag tvungen att fortsätta. Höhöö.

Redan vid tre tror jag gick jag, Erica och Andres hem till han och Oliver och Kebab kom dit också. Vi softa mest och hade jätte kul. Blev slagen på mitt blåmärke för det var jätte kul tydligen. Somnade sen i soffan vid fyra kanske. Kallt och förjävligt har det varit, delat på en lite handduk att ha som täcke också. Kallt nå jävulskt. Vaknade sen vid ett och efter en stund drog jag och brydzen och hämta en pizza och chilla.

Just nu ligger jag i sängen och är arg. Mitt tandsmycke lossna när jag käka pizza. Kul att betala 520 kr och att det håller en månad. Måste ringa till tandläkarn på måndag. Annars så fick jag också reda på att pappa har köpt en bil till mig som jag ska övningsköra med, sen om jag inte vill ha den så köper vi en ny. Det är ju najs. En liten golf, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0