2 januari

TJA! Imorse tog jag bussen till skolan vid nio, började direkt dagen med att baka lite bullar. Helt okej chill dag. Har prisberäknat lite också. Klockan tre ungefär gick jag och Erica hem till Andres. Var sjukt länge sen jag träffa han, måste vara över en månad. Galet. Vi gjorde ingenting egentligen, vi chillade mest. Halv sex ungefär gick jag och Erko ut till bussen och frös sönder ungefär. Så sjukt jävla kallt ute. -26 var det här, men såg att det tydligen var över -30 på vissa ställen. crraaazzy. Jag som trodde att det skulle bli en varm sommar. Får väl rota fram min gås då som jag trodde jag skulle få slippa den här vintern. 

När jag kom hem myste jag lite med min kisse som inte tyckte att jag skulle sitta framför datorn, han la sig bara på tangentbordet hela tiden. Sötmuffis. Sen lagade jag lite krubb till mig och min bror. Kebab, pommes, grönsaker och en jävla massa vitlöksdressing. Mumma. Trodde min bror skulle vara lite snäll mot mig för att jag fixade mat åt mig men nejdå. Han skvätter vatten på mig och snärtar mig med sitt cp finger. Fick iaf ett tack för maten, så det var väl lite snällt.

Annars då? Jo, tackar som frågar. Det är rätt bra, har fixat praktikplatserna så slipper tänka på det längre, imorn är det fredag också och har bara två lektioner. Skööön...t. Nu tänkte jag diska stekpannan och sen lägga mig i sängen och kolla lite movie tänkte jag. Tänker då fan heller röra mig utanför dörren idag!
pussva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0