22 februari

Hej gott folk!
Tänkte bara ge en liten snabb update om igår och idag.

Igår var det först praktik som gällde. Jobbade på till klockan tre då Adam ringde och sa att han skulle hämta mig. Pappa hade kört hem min bil som han har köpt så han hämtade mig med den. Kommer nog dock inte ha kvar den eftersom den var ful osv. Nånå, kom iaf hem och käkade och duschade och sen kom Vicky, Andres och Isabelle och hämtade upp mig. Hennes bil slocknade på bergmans och gick inte och starta så vi gick upp till Andres och kollade film och snackade bara. Sov där sen.

Imorse var jag sjukt trött men ändå pigg, jobbigt var det iaf. Åkte till praktiken och var där till tre igen. Somnade på lunchen och gudomligt skönt var det. Kvart i tre kom mamma och hämtade mig och vi drog och kollade synen på mig och jag fick hem ett par prov linser + två glasögon som jag måste bestämma mig vilken av dom jag vill ha.

Just nu tänkte jag kolla bigbrother och sen återstår det att se vad som händer.
puss



Känner mig som en gubbe i glasögonen,
men jag passar tyvärr inte i mindre bågar.
och det fanns inga andra som jag ville ha.
kommer nog ändå bara använda glasögon när jag är hemma.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0