23 februari

Hej kära vänner.
Försov mig imorse, precis som jag tänkte igår kväll. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag har sovit sjukt dåligt två veckor irad nu. Specielt sen i fredags. Mamma väckte mig iaf typ klockan åtta och skjutsade mig till praktiken. Dagen har gått sjukt fort. Helt plötsligt bara så var klockan tre. Tog bussen till Kebblo iaf och vi for först på vårdcentralen och sen rev vi ut alla hennes kläder från hennes garderob. Lånade ett par leggins och ett linne typ som jag tänkte ha imorn. Ska även köpa ett par leggins av henne. Hehe. Helt oanvända dessutom. Sen lagade vi iaf lite mat och pratade på där, kollade gårdagens avsnitt av Big brother också.

Mamma kom och hämtade mig klockan nio och sen dess har jag inte gjort något särskilt. Duschat och taggat till imorn mest. Vet inte varför men är sjuuuukt taggat, hoppas det blir en helt underbart rolig kväll imorn! :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0