25 februari

Hallu!
Igår blev en riktigt kul kväll faktiskt. Adam skjutsade mig till Erica och hann inte vara där många minuter innan Kebab och hennes mormor kom och skjutsade oss till lokalen. Satt där med några stycken och sen bara bajsade in folk. Var riktigt många där ett tag. Vart dock en massa tjorv med högtalarna men det löste sig. Erica kom även med killarna från Stockholm (tunggung) som ska spela idag. Vi var där tills två ungefär då dom flesta drog för att polisen kom och paja. Kung som jag är lyckades jag smita iväg, hehe ;) Gick tillbaka och satt där en stund och kring tre gick jag till Kebab. För jävla kallt och förjävla långt. Låg och pratade en stund och sen somnade vi.

Vaknade sen redan vid tio imorse. Låg i sängen och chillade och sen drog vi och käka hamburgare och sen skjutsade dom hem mig. Nu tänkte jag hoppa i duschen och vila lite sen. Måste vara pigg ikväll ju. Kommer bli så jävla kul!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0