27 februari

Hej gott folk. Bästa update här måste jag säga!

Tänkte inte ge er någon större update om vad som hänt dom senaste dagarna, men lördagen var helt fantastisk! Spelningen var asgrym! Dom var så jävla bra! Kändes lite sjukt att höra dom och se på dom samtidigt, när man annars bara hört dom på datorn/telefonen. Sjukt ju. Efter det drog vi till hotellet en sväng och började dricka lite, drog sen vidare till lokalen och efter ett tag var det så jävla mycket folk där så det var sjukt. Dansade så det var inte sant! Efter en stund drog vi några stycken tillbaka till hotellet och somnade dit kring sex. Vaknade sen upp på morgonen vid 12. Jag och Andres drog och städade lokalen, mindre kul. Blod överallt, tampong på toagolvet, alkohol över hela golvet osv. Men det gick rätt fort, vi hade ju as bra musik till. Hehe. Var lite överallt tills tolv ungefär och då drog jag hem och sov.

Imorse var jag äckligt trött men klev upp iaf vid sju och drog till praktiken och jobbade på där. Dagen gick sjukt fort. Efter det drog jag och Erica till Kebblo och vi chilla bara. Sen mötte vi Crille och gick till Andres. Vägen dit var ju lite kul, massa planer fick vi, haha. "ITS HOT AND DANGEROUS!!!!!" Vi chillade mest och sen kom pappa och hämtade oss. 

Nu tänkte jag hoppa i duschen och sen sova som fan! Får aldrig sova ut fan, ledsen jag blir.. :(
pusssssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0