3 februari

Haha, såg nyss att jag har skrivit att det var andra januari igår. Opps.

Hallå förövrigt. Det var nånting jag tänkte meddela här åt er fina läsare, men jag glömde helt totalt bort. Det var säkert något jättre intressant ni missar nu! Annars så gör jag ingenting, och har inte gjort nånting heller. Har varit i skolan osv. Hållt mig inne sen dess. -30 minus här, och på vissa ställen -40. Skönt va? Älskar norrbotten. Har iaf hunnit duscha och sånt. Nu tänkte jag äta och sen tänkte jag fundera på om det blir utgång idag eller inte. Mest troligt inte, med tanke på det fina vädret. Annars blir det väl bara att mysa sig med någon, ska höra vad Kebbis gör tänkte jag. Bara jag får någon skjuts dit, för tänker då fan heller gå till busshållplatsen som förövrigt är alldeles för långt ifrån.

Nåånå. Nu är maten klar hör jag, så inget mer ordbajs för er.
^puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0