4 februari

Hallå!
Somnade rätt tidigt igår. Vid ett tiden eller något skulle jag gissa. Har drömt helt sjuka drömmar under natten också. Vaknade sen vid tolv imorse av att jag höll på att kissa på mig. Klev upp och sen gick jag och fikade lite. Sen dess har jag kikat klart Scooby doo och kollat ett avsnitt the big bang theory. Hatar att vakna så här tidigt. Finns absolut ingenting att göra, känns inte värt att dra ut. + att det är typ ingen vaken heller, och jag har så jävla långt till alla eftersom jag bor mitt ute i ingenstans typ. 

Idag har jag annars ingen aning om vad jag ska göra. Fanny kommer ju idag så hittar väl säkert på nånting med henne. 

Förövrigt så kikade jag in på stylebytyra och hittade en massa fint som jag mer än gärna hade lagt till i varukorgen. Men nee, måste spara pengar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0