7 februari

Hallå!
Skola idag som vanligt, hade ingen psykologi på morgonen då vi får arbeta hemma. Så vi hade sovmorgon till tjugo i tio, för jävla skönt! Min fina kisse har sovit med mig också, extra mysigt. Slutade skolan klockan fyra iaf och tog bussen hem och käkade. Sen åkte jag och Elina till badet och simmade och solade. Brände mig återigen i ansiktet och på rumpan. Bra.. Får se ut som en tomat igen.

Halv nio ungefär hämtade mamma mig iaf och jag snackade lite med henne om vad hon måste tvätta tills på fredag och vad hon måste köpa. Sen kikade jag facebook lite och nu tänkte jag hoppa i duschen, kändes förjävla jobbigt. Nånååååå. Måste man så måste man, lika att göra det nu.

Btw.. Har förjävla ont i foten också.. Jag och Elina höll på att vara mongo och hade benen på golvet och överkroppen i vattnet och gjorde typ situps, sen råka jag röra min fot mot Elinas fot (äckligaste ever..). Fick panik och slängde mig ner, vilket resulterade att jag dammade foten hårt som satan i världens största jävla järn grej, helt blå på foten nu och ont som satan gör det, utan att jag ens rör där.. BLÄ, elinas äckliga fots fel..
HIHI, nånåååå, hejs
puss
Kommentarer
Postat av: ber1t

Min fot är inte äcklig :(

2012-02-07 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0