8 februari

Hallå! 
Missade bussen imorse så mamma fick skjutsa mig, höhö. Skönt. Hade iaf svenska och då satt vi bara framför datorn (=facebook). Sen hade vi lunch och sen lunchservering. Slutade redan vid två, vilket var jävligt ovanligt. Hade dock inte så många gäster och alla kom typ samtidigt, så beror väl på det. 

Kom iaf hem och slog igång min skoldator för att kolla så att den funkar osv, man vet ju aldrig med dom. Men det gjorde den så den åker med till luleå, dock har jag ingenting på den, inga bilder eller så. Men orkar inte börja dra iväg den här datorn. 

Vad mer då? Tänkte börja småpacka lite, och jag vet ju dock hur det kommer sluta. Kommer ha med minst två fullproppade väskor dit. Men ska ändå vara där två veckor. Höhö. Sen ska jag till Kebab mest troligt och ha lite Spykids maraton, YAY.
heheh
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0