9 februari

Goddagens foaks. Vad gör ni? frågar fast jag inte bryr mig egentligen, höhö badass ;)
Idag var det skola som vanligt dåva, hade lunchservering med hela 52 gäster, varav 29 kom klockan tolv. Så he vart lit' stersigt. Vi fick sluta vid tre iaf, packade ner mina kockkläder och skor osv som måste med till luleå, sen kom min moderkaka och hämtade mig. Chillade framför datorn och sen tänker jag inte ens uttala mig om vad som hände den närmsta timmen. 

Sen vid 7 kanske kom fanny och plockade upp mig, vi snurrade runt ett tag och sen träffa vi Robin och Pecka så vi åkte med dom hela kvällen. For lite hit och dit. Drog till coop och tänkte köpa blue keld som jag har varit fittigt sugen på hur länge som helst men ingen jävla affär har ju dom. Det slutade iaf med en MER och sen köpte vi roligt godis som vi så fint kallar det. Vi åkte runt ett tag till och sen släppte dom av oss och jag och Fanny fortsatte för oss själva. Hon släppte av mig här för inte så länge sen. Blev sjukt trött nu, så tänkte väl krypa ner under täcket och mojsa på.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0