medans jag väntar på adam -

Vem?
Vem sov hos dig senast? jag vet faktiskt inte, brukar inte sova här
Vem pussade du sist? vet inte, diesel kanske :))
Vem tror du tänker på dig nu? jack sparrow, nej men vet inte
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? det beror på ;)
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? liam
Vem har du senast ringt? zzzorba
Vem kommer du aldrig att förlåta? asså.. jag vet inte

Vad?
Vad får dig att bli rädd? fötter :( hihi
Vad gjorde du i helgen? vad gjorde jag i helgen??? jooo.. jag drack med fint folk på fredagen, sen på lördag var jag men fänie hos viktor och åt popcorn, på söndag såå.. minns jag inte
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? shit, skulle fått panik
Vad har du på dig just nu? underkläder, sockisar, buff och linne
Vad tänker du på just nu? när min broder jakob är klar
Vad för mobiltelefon har du? sony ericsson xperia
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? vit med blummor på

Är?
Är du snygg? nej, inte onödigt
Är du brunett? nej
Är du orolig för något? nja, jo, kanske.. eller, jo.
Är du lycklig? ibland, oftast
Är det snyggt med rosa strumpor? det beror väl på vad man har dom till
Är du oskuld? ja, tills jag gifter mig och är minst 45

Är du mysig? ja det tycker jag väl
Är det snyggt att vara riiiiiiiiiktigt smal? verkligen inte
Är du ensam just nu? jo
Är det soligt ute? nej, svart som natten, HEEH

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? ja, den som inte har, ljuger
Har du blivit sviken av en vän förut? ja
Har du plattat håret någongång? jo
Har du något husdjur? ja, MISSÄ
Har du gått ner i vikt förut? ja
Har du hål i naveln?  yes 
Har blåa ögon? jaa
Har du varit i Asien? nej

Vill?
Vill du ha breda höfter? asså.. beror väl på hur breda, bryr mig inte så mycket, mina höfter får vara precis som dom är
Vill du vara smalare? ja, blivit fläskoberg ju :( 
Vill du ha en hund? ja, liten valpis
Vill du att det ska vara soligt nu? ja, helst nyss
Vill du ha sex just nu? nej, när jag är 45
Vill du vara singel? jag vet inte
Vill du sova just nu? nejbo

Kan?
Kan du cykla fort? skojas inte ;)
Kan du sminka snyggt? nej, as dålig
Kan du springa långt? beror på vad som räknas som långt (a)
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? nej
Kan du bita dig i tån? uh, vill inte ens veta
Kan du vara sparsam med pengar? nej
Kan du vara utan sex tills du är gift? absolut, redan gått snart 18 år!

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? större! mycket större! sen massa andra möbler
Hur vill du bo? stort och lyxbo
Hur är ditt drömjobb? det vet jag inte än
Hur mår du egentligen? just nu så är det helt fantastiskt, kom tillbaks om någon dag
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? precis som min är, HIHI
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? är väl upp till han
Hur många solglasögon äger du? typ 5 men alla är fett fula så använder ingen av dom
Hur länge ska du vara vaken idag? tills mamma säger åt mig att sov a

Ska?
Ska du sova snart? nej
Ska du utomlands i år? nej
Ska du ha något svart på dig imorgon? förmodligen
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? bruna <3
Ska man va lång eller kort när man är kille? längre än mig så är jag nöjd
Ska du duscha i morgon? mest troligt, ja
Ska du köpa något i veckan? det ska jag säkert
Ska vi sluta ställa frågor nu? doit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0