Tju!

Soft dag idag måste jag ju säga. 
Tog bussen till Erica vid sju, där vad Andres också. Vi snackade mest bara och sen drog han. Jag och Erica kikade lite kläder och snackade skit mest. Välbehövligt måste jag ju säga. Andres kom tillbaka vid tio igen och vi fortsatte kolla kläder och lyssnade på Whitney Houston. Fick mig även en dans också, hahah.. Sen drog han iaf igen och jag satt kvar där tills tolv och sen kom en surig bror och hämtade mig. 

Nu har jag käkat lite nudlar och tänkte faktiskt sova, (vem försöker jag lura egentligen? vet att jag kommer sitta och glo tills minst tre inatt). Är sjukt trött så det är inte sant. Innan det måste jag försöka trycka ner ett par skor i min väska, kommer säkert gå jätte bra. Hade inte mina fula träskor varit i vägen hade det gått hur bra som helst -.- 

Nånå. Har inget mer ordbajs för er. Ni klarar er säkert på detta jätte roliga, mest fartfyllda inlägg ni någonsin läst. HEHE

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0