04.30

Hojj.. Kan inte fatta att det här händer igen. Jag somnade i soffan lite före nio och vaknade vid ett. Käka två mackor och sen kollade jag facebook lite snabbt bara. Vid två tänkte jag gå och sova igen men tror ni att det gick? Svar nej. Är trött men det är omöjligt att somna. Bläää. Inte en vecka till.. Blir så less! Får ju gå runt som en zombie hela dagarna. Och nu har jag ingenting att underhålla mig med på nätterna. Har kollat de nya Jersey shore avsnittet, dom nya vampire diaries avsnitten och nya weeds säsongen har inte kommit ut än.. Orkar inte kolla någon film för har inga bra och vet inte vad jag ska ladda ner. Livet suger.

Kommentarer
Postat av: ida

kolla Pretty Little Liars.. grym serie osv :D

2012-01-16 @ 13:51:54
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0