08.18

Godmorgon alla fina och fula. Själv har jag varit vaken sen sex. Förbannat! Fredagen blev kul! Har varit lite överallt med en massa fina människor! Hade jävligt kul! Det slutade hos Jonthe med några. Sov på en förjävla hård bäddsoffa, blev väckt vid tio och hade sån förjävla huvudvärk så det var inte lagligt. Var kaos hela morgonen och kring tolv vandrade jag hem. Så fort jag kom hem la jag mig i sängen och sov tills halv åtta. Mådde så jävla dåligt fortfarande. Det slutade med att jag sprang var och varannan kvart till toan. Mys! Kollade även en barn film (♥), som hund och katt. Har alltså legat i sängen hela lördagen. När jag hade kollat klart den så somnade jag direkt, klockan var då typ halv tio. Har sovit sen dess till sex imorse. Och hade fortfarande kvar den förbannade huvudvärken. Gick ner och hämtade en alvedon och käkade lite. La mig i soffan och kollade scoobydoo, pokemon och tobbes trix. Hehe.. Nu sitter jag iaf i sängen och funderar på vad fan jag ska göra. Resten av huset sover så jag har ingen att vara social med. Slänger väl på en film och chillar.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0