1 januari

Fan vilken kul kväll det blev igår. Den började hos Robin och därefter har vi farit runt på lite olika ställen. Sjukt kul! Har dock sjukt jävla ont i mina fötter. Speciellt mina vrister. Kan knappt gå. Inte så konstigt kanske med tanke på hur jag gick igår. Haha hojj. Hala kilklackar + ojämnt på vägen + en full amanda = inte bra. Det var inte det lättaste att gå vill jag ju meddela. Har haft en på varsin sida om mig som har hållt i mig, mina fötter var typ vikta hela tiden. Förstår inte att jag inte har kvaddat med än vad jag gjorde. Dock har jag fiiiina blåmärken. Ett ganska litet på armen, men det är helt uppsvullet där och kan inte luta på armen utan att det gör förbannat ont. Sen är mina knän helt blåa. På riktigt alltså. Åt helvete ont gör det. Fast det är väl smällar man får ta! 

Nu är det iaf ett nytt år och jag hoppas att det blir minst lika grymt som 2011 har varit.
PUSS!! 

Kan ju slänga in ett grattis till David som fyller år idag också :)


det roliga är att bilden gör verkligen inte blåmärkernas rättvisa..
har mer än vad det ser ut som
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0