25 januari

Vaknade inte på ett så jätte roligt sätt imorse. Adam hade glömt (som vanligt..) att stänga av sitt alarm, så innan jag ens var tvungen att kliva upp så var jag tvungen att springa upp och slå av hans helvete till alarm. Försökte hur länge som helst att ignorera det men det gick fan inte. Klev iaf upp och fixade mig lite. Åkte till skolan och hade lite lektioner osv. Efter skolan drog jag och Erica till ungdomsmottagningen och sen käka vi en strips på Mds. Sen dess har vi bara chillat i Ericas säng med täcke och filt. Myspys. Adam kom och hämtade mig lite efter åtta och nu har jag dunstat i sängen. Tänkte sova på ett tag för är sjukt jävla trött! 
pusspussssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0