29 januari

God dag!
Idag har jag varit förjävla effektiv och förjävla duktig måste jag säga! Först vaknade jag klockan elva, (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) sen när vaknar jag så tidigt lixom? Ändå gick jag och la mig kring fyra inatt. Helt galet! Låg iaf i sängen och tog det lunch. Kollade Jersey Shore <3 och lite The big bang theory. Sen har jag hunnit bli galet förbannad och tänkt en massa otrevliga tankar om hur jag skulle slå ihjäl folk med stekpannor osvosv.

Sen eftersom min kära mor fyller år imorgon så hade jag lovat att baka Philadelphia bullar i långpanna, så jag började göra det. Återigen blev jag arg eftersom smeten var helt dum i huvudet och gjorde inte alls som jag tyckte att den skulle göra. När jag hade bakat klart den så, hör och häpna - tömde jag diskmaskinen och fyllde den. Vilket aldrig inträffar om inte någon ber mig tömma diskmaskinen, då tar jag bara en våning och lämnar resten åt min bror. Och jag skulle aldrig i hela mitt liv fylla diskmaskinen men någon annans äckliga tallrikar och sånt. Äckligaste som finns fan! Men, jag gjorde det! Lite stolt över mig själv faktiskt! Efter det skärde jag också grönsaker och sen käkade vi tacos. Nu är jag propp-jävla-mätt. Och tänkte kolla nya avsnittet av Oth och sen hoppa i duschen eller nått sånt.
pusspuss, hemskt mycket puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0