30 januari

Hej mina fänz, hehe, nej men.. Hej! :)
Försov mig imorse, tog bussen till skolan tjugo över nio och har haft lektioner fram tills tjugo minutros över fyra. Då kom pappa och hämtade mig och vi for och köpte blommor till min mamma eftersom hon fyller år idag. Sen for vi och hämtade en pizza också. Direkt vi kom hem käkade vi och nu har jag bänkat mig i sängen.

Känns som att jag har en jävla massa att göra idag, tex: Fylla i ind-val blanketten, rätta "läxförhöret", ladda ner något tjosan-hejsan och skriva vad jag har ätit i två dagar, äta tårta (är ju självklart inte ett måste men det är ju en självklar het, hehe), söka fram en bikini eftersom jag och Ber1t ska fara och simma imorgon och söka fram ett par hörlurar eftersom mina gick sönder helt idag. Kanske inte så där förjävlans jobbigt, men fortfarande jobbigt eftersom jag måste kliva upp ur sängen, jag som fryser så mycket. aaawh, cry baby. ;c

Nånånånnånå, ska kolla ett avsnitt big bang theory innan jag börjar.
pussva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0