31 januari

Försov mig imorse igen.. Bra start på veckan, jotjena! Missade iaf bara psykologin. Hade sen en rad massa lektioner och har hunnit varit till tandläkarn också. När skolan var slut vid fyra tog jag bussen hem, käkade lite tårta och chillade bara. Sen laga pappa lite krubb och sen chillade jag i sängen en sväng, rotade fram en ful gammal bikini och ett par bikinitroller och sånt. Adam skjutsa mig sen till Gojan och jag växlade pengar och sen gick jag och Elina ner till badhuset. Planen var ju att vi skulle simma, men det var mest simma en längd, stanna och prata, simma en längd, stanna och prata. Vi åkte även rutschkana (?) en gång också, hahah. Det var kul (a) Vi simmade väl 40 minuter kanske, sen gick vi och solade 21 minuter. Brände mig i ansiktet och har 10000 gånger mer fräknar nu, fint...

Nu tänkte jag läsa lite bloggar och sen hoppar jag i duschen och njuter av att jag slutar klockan tolv imorn.
puss


man ser tyvärr inte hur fräknig och röd jag är, kan ju
vara på grund av att bara en av mina fyra lampor fungerar.. :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0