9 januari

Somnade vid åtta imorse, bra där. Vaknade sedan upp vid sju av att det ringde. Eller iofs har det ringt hela eftermiddagen men det var först då jag orkade svara. Kollade facebook efter det och sen hoppade jag i duschen. Idag var planen att jag skulle åka till Peter men jag tror inte jag orkar det. Kallt som fan ute och jag känner att jag bara inte pallar fixa mig osv. Ska nog städa mitt rum istället. Damm överallt och jag har vinboxar på golvet och böcker och alltmöjligt, måste ta ut resväskan också som jag ännu inte har packat upp.. Sen har jag massa grejer i sängen såsom rena kläder och galjar, böcker, flaskor, twister osvosv. Kanske dax att vara duktig och städa nu. Blä vad jobbigt. Först måste jag äta iaf och hitta min andra pufftoffla.
puss

bjuder på en liten bildbomb också ;*





Kommentarer
Postat av: fannnie

fan va snygga vi är ;D

2012-01-10 @ 01:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0