Det viktigaste är att du tar dig tillbaks

Tisdag: Vakade som sagt hela natten och började dagen efter lovet med att missa bussen. Så jävla dålig! Tog iaf bussen som gick en kvart efter och kom till skolan kring halv nio. Hade lite lektioner osv och när vi hade slutat drog jag och Erica på stan. Skulle kolla skor, men våra affärer suger så jävla hårt här så det sket sig. Köpte en bh iaf och efter ett tag kom mamma och skjutsade hem oss. Somnade vid fem och sov sen hela natten.

Onsdag: Vaknade skit trött kvart över sju, klev upp och fixade mig lite osv. Drog till skolan och var där hela dagen. Kom hem vid tre och la mig i sängen och filosofera. Och vad gör jag inte? Jo puckot somnar vid fyra och sover ända tills för en halvtimma sen. Bra där!! Dessutom så hade jag sovmorgon idag, så jag måste sitta uppe och göra ingenting ännu längre.. Bläää. Orka vara jag.. -.- Tänkte gå och käka eller nånting, magen skriker som aldrig förr. Inte så konstigt kanske med tanke på att senast jag åt var i skolan, mindre än ett halvt kycklingspett och en bit kladdkaka.

Förövrigt så drömde jag världens bästa dröm inatt. Eller egentligen var den dålig eftersom den fick mig att bli påmind av allt. Nu när jag faktiskt slutat gråta hela tiden och kan vara ute och tänka på annat. Men ändå, så var den så jävla fin, så jävla bäst. Så mycket som jag hade kämpat.. Nehojj, vill inte tänka på den. Påminner mig bara om allt fint vi kunde haft..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0