en listjävel medans jag smälter all kebab och vitlök! ;D

1. Hur gammal är du om fem år? Om fem år, just denna dag? Tjugotvå!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Alla i företaget + lärare
3. Hur lång är du? 164,5
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Det var nog.... som hund och katt :D
5. Vem ringde du senast? Mor min
6. Vem ringde dig senast? samma här
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Haha nej nej jag bara glömde svara :)"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror helt på situationen och vem det är till
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Alldeles för cirkus 3 minuter sen
11. Vilken ögonfärg har du? Blåå
12. När vaknade du i dag? Tjugofem minuter efter sju
13. Vilken är din favoritjulsång? Har väl ingen favorit direkt, men kring jul sådär så funkar dom flesta :)
14. Vilken är din favoritplats? Egentligen så beror det helt på!
15. Vilken plats föredrar du minst? Hm... Skolan är väl inte en så roande plats att vara på, sen typ sjukhus och sånt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ojdå.. Förhoppningsvis tillsammans med en fin karl och barn! Mycket pengar hade ju inte suttit fel heller.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Det var väl mest att mamma eller pappa skulle dö i sömnen, sen att jag själv skulle dö när jag blev äldre, sen konstiga gubbar utanför fönstret. Tyvärr insåg jag inte då att det är ganska omöjligt att stryka omkring mitt fönster då jag bor på andra våningen, om inte gubben i fråga kan flyga eller har en stege som för flyttas.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Minns inte
19. Hur stor är din säng? 120cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan foshoo
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3, har två täcken också så ett av dom brukar användas som kudde/kramizkompiz
23. Hur många landskap har du bott i? 1, Norrbotten
24. Vilka städer har du bott i? Gällivare bara
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? På andra - helst skor hehe, på mig själv - sockar! Blä för nakna fötter, SNUSK
26. Är du social? Det beror väl helt på vem man ska vara social med, folk som jag känner är jag social med, om jag inte är på dåligt humör/ledsen, folk som jag aldrig har träffat men inte är blyga kan jag babbla på som fan, blyga människor gör mig dock också blyg
27. Vilken är din favoritglass? Twister typ, tror jag. Eller magnum, vad-den-nu-heter
28. Vilken är din favoritefterrätt? Oj, jag vet inte, pannacotta kanske
29. Tycker du om kinamat? Gudomligt
30. Tycker du om kaffe? Jafan!
31. Vad dricker du till frukost? Äter inte frukost, men brukar dricka ett glas vatten ibland
32. Sover du på någon särskild sida? Alla sidor, oftast på rygg med huvudet så där askönt mellan två kuddar, OH LOVEIT
33. Kan du spela poker? När jag var mindre brukade jag + min family spela poker, men det är verkligen inte sån poker jag har sett på tv, så ja..
34. Tycker du om att mysa/kela? Bästa!
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av vad? Luft? Mat? För trög för att fatta frågan (a)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, alla tycks hamna någon dag före eller efter. 
37. Vill du ha barn? JA! helst nu.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska kan jag väl, sen typ väldigt lite spanska som har fastnat kvar sen sexan,sjuan, åttan och lite av nian, dock väldigt, väldigt lite. Synd..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Jag säger så här - Malmbergets utepool på natten, hav närsomhelst, bara det inte är i gällivare! Om vi nu ens har nått hav här, har vi det??
41. Vad spenderar du mest pengar på? Cigg, alkohol
42. Äger du dyrbara smycken? Jag tror faktiskt inte det? Eller jo, ett som jag fick av liam, det är väl det
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Kollar aldrig på tv, så ja
44. Kan du rulla med tungan? jaoojo
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, jag vet fan inte, tycker alla är roliga nästan hela tiden. Ogge är ju jävligt rolig han.
46. Sover du med gosedjur? nej, behövs inte. Har min tjockiz katt
47. Vad har du för ringsignal? flo rida ft sia - wild ones
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror det finns några kläder i en låda, fast vet inte helt säkert
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min mus + bord
50. Flirtar du mycket? Jag tror inte jag brukar flirta, isf omedvetet!
51. Kan du byta olja på bilen? Verkligen inte!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inget körkort, så nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? jadu.. det var väl någon bokjävel i skolan
54. Läser du någon dagstidning? Kan kolla igenom nsd när jag har tråkigt medans jag äter. Hatar att äta utan att ha nånting att göra, så förbannat tråkigt!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Beror helt på vem jag åker med, plus vad det är för musik
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? mix megapooool
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En förjävla massa stjärnor som vi skulle använda som dekoration till våran dessert i skolan, men stjärnhelvetet blev ju aldrig bra så vi fick tillslut använda en pepparkaksform! Påtal om pepparkakor, varför i hela fridens namn heter det pepparkakor, det är väl ändå inte peppar i kakorna? 
59. När var du i kyrkan senast? Haha ojsan, väldigt länge sen! Typ avslutningen i nian?
60. Är du lycklig? Jag försöker så gott det går, men just nu känner jag mig rätt så lycklig faktiskt, tror dock inte att man kan vara lycklig hela tiden, det är omöjligt! Vilket tråkigt liv man skulle ha isf.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0