fortfarande bakis..

Mår fortfarande skit, mår fortfarande illa osv. Har inte ens orkat ta bort klänningen än. Inte duschat eller nånting. Fräscht. Som pricken över i:et så har jag förjävla ont i halsen också. Kan knappt svälja. Inte så konstigt kanske, men fortfarande jobbigt. Sen kan jag ju inte gå som en normal människa heller, på grund av mina vrister och knän. Haha hojja vad hemskt. Sen är min säng full i kläder och smycken och jag är för lat för att orka ta bort dom, så det är tjockt trångt här. Kul..

Nej, tänkte kika lite Weeds nu och sen typ sova. Slänger upp lite bilder som jag snodde från rille också :))))


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Lånar ett uttryck från Sergio Mancilla .... fast med oootroligt mycket mer sarkastisk ton... MEN SNELLAAA!!! :/

2012-01-01 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0