Fredag

Tjenatjena! Har varit full rulle hela dagen idag. Först var det skola med två lektioner bara. Första lektionen var med jörgen och då käkade vi kladdkaka och drack saft (lyckan av att gå på hr). Och sen hade vi idrott och då satt jag, Erica och Isso och kollade på bara. Sen tog jag och Erica bussen hem till henne och hon duschade och sen käkade vi lite. Sen tog vi bussen till stan och tog ut pengar, köpte cigg och väntade på Rille. Sen drog han och vi träffade Ogge. Dom gick till bussen till byn och pappa kom och hämtade mig. Egentligen skulle jag också med till byn men jag kände att jag inte palla, stannar hellre här i slitna gällivare. 

Nu tänket jag hoppa i duschen och sen blir det att trycka lite tacos. Sen ikväll vet man aldrig vad som händer, fanny är just nu påväg till Gällivare och då händer det alltid grejer vill jag lova!! ;) Förhoppningsvis blir det en kickass kväll. 

Nånå, duschen var det.
puss


sjukt sliten tjej med smink från igår och oborstat hår ;*
Kommentarer
Postat av: ber1t

Ska också äta tacos idag :D

2012-01-13 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0