jag hatar dig.

aldrig någonsin har det tagit så här hårt, du har gjort mycket mot mig. du har krossat mig så hårt att det tagit månader att bygga upp, du har fått mig att må dåligt dygnet runt i flera veckor i rad. du har fuckat upp hela mig. men aldrig så hårt som du har gjort nu. jag har aldrig känt sånt här hat mot dig, inte för någon. jag hatar dig så mycket att jag vill slå sönder dig, jag önskar att allt ont kommer drabba dig, jag önskar att du få leva i 100 år i smärta. ord kan inte förklara längre, du har gjort bort dig så jävla mycket nu, inte nog med att du är en äcklig lögnare så är du så jävla värdelös bara. tack så jävla mycket för allt det här, tack för att hela mitt lov har gått till att vara överlycklig helt i onödan och längtat efter din närhet så jävla mycket, tack för att du än en gång har förstört mig, förstört mina dagar, förstört allting. 

vi hade så mycket planerat du och jag, jag mådde så jävla bra av dig. jag trodde du var någon annan än vad du egentligen är. men allt är borta nu, krossat och förstört. du är en hjärtlös idiot. och det går inte att förklara vad jag känner, det finns inga ord. men jag hoppas du vet - att du kan glömma mig nu, du tog mig från toppen till bottens botten på en dag. jag hoppas ditt liv blir ett helvete och jag hoppas du får ångra att du såra mig som du gjorde idag.
fuck you och jag önskar dig ett helvete till liv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0