Tisdag

Igår blev en kul dag! Först var det skola till halv tre tror jag? Jag, Erica och Kebab tog bussen hem till Kebab och satt där och pratade osv. Klockan sex drog Kebab fram skridskor och en madrass. Först åkte vi två gånger med madrassen jag och kebab, som var sjukt jävla kul förövrigt. Sen drog vi till heden isen och åkte lite skridskor. Vilka minnen som kom fram, var så sjukt länge sen jag åkte det. Måste vara minst 7-8 år sen. Just när vi skulle dra så kom Crille dit också. Sen började vi alla gå tillbaka helt frysna. Jag och kebab åkte madrass två gånger till, först en gång som blev failad och sen andra gången som gjorde förjävla ont! Vi fick för hög vart och jag landade rakt på svanskotan, har fortfarande ont.. Kanske slänger upp en video om Erica skickar den. Var iaf sjukt trött på kvällen och somnade redan klockan tio.



Idag vaknade jag utvilad och pigg kring kvart över nio. Tog på mig kläder osv och sen drog jag till skolan. Hade två lektioner och sen drog jag, Erica och Kebab hem till henne. Vi spelade lite just dance och sen kollade vi Paranormal Activity 3 och The blair witch project, som var alldels för seg och tråkig så jag somnade flera gånger. Vaknade dock till två gånger av att jag trodde att jag ramla så jag har sträckt upp armen i sömnen, hahah..

Nu har jag iaf duschat och smörjt in mig och tänkte föra över lite nya låtar på mobilen, torka håret och sen sova! 
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0