Två apigt fräna saker!

Har fått veta två sjukt-mega-cpstört-fräna saker det här året. Blir helt fascinerad av det här!

1. För någon vecka sen fick jag veta att om man släpper en 1krona ner från eiffeltornet och den far på en människa SÅ DÖR MÄNNISKAN!!! Hur fucking cp-stört-mega-as-coolt är inte det??? Blir helt galen. Måste testas! Absolut högst upp på listan att-göra-innan-man-dör!

2. Fick reda på idag att Ola Salo blir Ola Salo baklänges. Det om något är bara för stört. Och det måste ha varit genomtänkt när hans föräldrar valde namn åt han. Det kan inte vara så coolt utan någon tanke i det hela. Hur stor är chansen lixom? "ja men han ser ju ut som en ola, det får han heta". Nejnejnejnej! Där har dom jävlar i mig klurat ut det där! Hans föräldrar måste ha velat ha något fränt namn, och jo jävlar. Det där var bara FÖR fränt! Blir helt galen här med. Vem kan klura ut något sånt? För det måste dom ha gjort, och det vet jag!

Det var allt jag ville säga för nu! Var tvungen att dela med mig av mina stora erfarenheter!

Och en till sak.. Jag har slutat röka idag! Eller ja.. jag håller på! Fick något ryck idag i matsalen och rökte upp min sista cigg, och sen slutar jag! Har efter det bara delat två cigg med Erica i skolan, och en cigg med Kebab efter vi hade käkat. Men inte mer än så! Sjukt stolt är jag redan! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0